音樂*金心(品德高尚之人)

2013022312:04

 

I want to live, I want to give我要活下去,我也願意付出
I’ve been a miner for a heart of gold
為了尋找金心(品德高尚之人),我曾當過礦工
It this expression I never give
這些事我是否從未表示過?
It keeps me searching for a heart of gold
這件事使我不斷地尋找金心
And I’m getting old
但我已逐漸年華老去
Keeps me searching for a heart of gold
使我不斷地尋找金心
And I’m getting old
而我已逐漸年華老去


I’ve been the Hollywood  I’ve been the Redwood
我曾到過好萊塢,也到過紅木鎮
I’ve crossed an ocean for a heart of gold
為了尋找金心,也曾遠渡重洋
I’ve been in my mind, it’s such a fine line
我曾牢牢記在腦海裏,那真是一句好台詞
Keeps me searching for a heart of gold
這件事使我不斷地尋找金心

And I’m getting old但我已逐漸年華老去
Keeps me searching for a heart of gold
使我不斷地尋找金心

And I’m getting old而我已逐漸年華老去

 

Keeps me searching for a heart of gold使我不斷地尋找金心

You keep me searching and I am growing old你讓我不斷的追尋,而我已逐漸年老

I've been a miner for a heart of gold為了尋找金心,我曾當過礦工

Keep me searching for a heart of gold使我不斷地尋找金心

 

音樂引自

 

http://tw.myblog.yahoo.com/jw!yCUORiyRGALGlJFkoXU-/article?mid=1087&sc=1#1095

 

 

 

~~我反覆ㄉ聽著音樂

我知道

我必須重新出發ㄌ

那ㄍ陪伴ㄉ心靈

也許

是自己

只是自己ㄉ影子

而我

也要勇敢ㄉ

走下去

 

吟先*

在我ㄉ歌聲裡

在我ㄉ心靈