I Do

2014031220:27
Tell me can you feel my heart beat
Tell me as I kneel down at your feet
I knew there would come a time
When these two hearts would entwine
Just put your hand in mine
Forever

For so long I have been an island
When no-one could ever reach these shores
And we've got a whole lifetime to share
And I'll always be there
Darling, this I swear

So please believe me
For these words I say are true
And don't deny me
A lifetime loving you
And if you ask will I be true
Do I give my all to you
I will say I do

I'm ready to begin this journey
Well I'm with you with every step you take
And we've got a whole lifetime to share
And I'll always be there
Darling this I swear

So please believe me
For these words I say are true
And don't deny me
A lifetime loving you
And if you ask will I be true
Do I give my all to you
I will say I do

So come on
Just take my hand
Oh come on
Lets make a stand for our love
But I know this is so hard to believe
So please

So please believe me
All these words I say are true
And don't deny me
A lifetime loving you
And if you ask will I be true
Do I give my all to you

And if you ask will I be true
Do I give my all to you

Then I will say I do

***

告訴我,你能感覺到我的​​心臟跳動
告訴我,我跪在你腳下
我知道,會出現一個時間
當這兩個心會糾纏
只要把你的手
永遠

這麼久我一直在一個小島
當沒有人能夠達到這些海岸
而且我們已經有了一個一輩子的時間來分享
我會永遠在那裡
親愛的,這個我發誓

所以,請相信我
對於這些話我說的是真實的
也不要拒絕我
一生愛你
如果你問我會是真實的
我給我的一切給你
我會說我做的

我已經準備好開始這個旅程
嗯,我與你​​與你採取的每一步
而且我們已經有了一個一輩子的時間來分享
我會永遠在那裡
親愛的,我發誓

所以,請相信我
對於這些話我說的是真實的
也不要拒絕我
一生愛你
如果你問我會是真實的
我給我的一切給你
我會說我做的

所以,來吧
只是牽著我的手
拜託
讓我們做一個立場為我們的愛
但我知道這是很難相信
所以,請

所以,請相信我
所有這些話我說的是真實的
也不要拒絕我
一生愛你
如果你問我會是真實的
我給我的一切給你

如果你問我會是真實的
我給我的一切給你

然後,我會說我做的

I Do
http://www.youtube.com/watch?v=uZmkIt1O8og

 當我相信你就在那兒
呼喚著我
而我的心和淚
告訴我
你是真的
而我的心和淚
告訴我
你不是真的
吟先*文

嗚嗚~~~~