A little bit country

2010051410:20

{背景音樂可關閉}

一點點鄉村音樂,一點點搖滾樂[奧斯蒙兄妹]


I'm a little bit country
我本身帶了一點鄉村音樂風格
And I'm a little bit rock 'n roll
而我卻帶了點搖滾風格
I'm a little bit of Memphis and Nashville
我有點曼斐斯和納許維爾的風格
With a little bit of Motown in my soul
我靈魂中有點摩城之聲的味道
I don't know if it's good or bad
我不知道這樣是好還是不好
But I know I love it so
但我知道我很喜歡這樣
I'm a little bit country
我本身帶了一點鄉村音樂風格
And I'm a little bit rock 'n roll
而我卻帶了點搖滾風格
He's a little bit gentle
他有一點點溫柔
He's a little bit running wild
也帶著一點點狂野
She's a little bit of grown woman
她有一點成熟女人的風韻
She's a little bit of jive
也有一點搖擺樂的調調
Don't know if I'm happy or sad
不明白我是快樂或是悲傷
My music makes me whole
但音樂填滿了我內心
I'm a little bit country
我本身帶了一點鄉村音樂風格
And I'm a little bit rock 'n roll
而我卻帶了點搖滾風格
I like that peaceful easy feeling of a laid back country song
我喜愛鄉村歌曲特有的平和輕鬆的感覺
And when I sing my rock n' roll
當我唱起了搖滾樂
I can sing it all night long
可以唱到通宵達旦
I love my country with all my heart and soul
我用心與靈魂深愛著鄉村音樂
I go out on Saturday night for a little bit of rock 'n roll
為了搖滾樂,我在週末夜外出
I know if I'm felling right
我知道只要感覺對了
No matter where I go
去哪裡都無妨
With little bit of country
我本身帶了一點鄉村音樂風格
And a little bit of roc'n roll
而我卻帶ㄌ點搖滾風格

{背景音樂可關閉}

吟先

假期愉快