And I Love You So 吟先中文翻譯

2014051410:22
And I Love You So
 
我 是如此的愛著你

有人問起我

怎還能活到現在呢?

我回應他們~我不曉得

我想~他們應當明瞭

人生曾是那麼孤獨寂寞?

但我又得到重生

就在你牽起我的手的那天


是的~我明白人生可能會是如此寂寞

陰影會如影隨形

連黑夜也不放過我

但我絕不讓這黑夜使自己心生挫折且意志消沉

只因~此時有你圍繞在我的身旁

吟先中文翻譯*


And I love you so

The people ask me how

How I've lived till now

I tell them I don't know

I guess they understand

How lonely life has been

But life began again

The day you took my hand

And yes I know how lonely (loneless)life can be

The shadows follow me

And the night won't set me free

But I don't let the evening get(bring)me down

Now that you're around me