思系列*吟先心曲

2018012910:02


https://www.youtube.com/watch?v=vRu_vl-WMq4


Take me back in the arms I love
Need me like you did before
Touch me once again
And remember when
There was no one that you wanted more

Don't go you know you will break my heart
She won't love you like I will
I'm the one who'll stay
When she walks away
And you know I'll be standing here still

I'll be waiting for you
Here inside my heart
I'm the one who wants to love you more
You will see I can give you
Everything you need
Let me be the one to love you more

See me as if you never knew
Hold me so you can't let go
Just believe in me
I will make you see

我愛在懷裡
需要我像以前一樣
再次觸摸我
記住什麼時候
沒有你想要的人

我的心
她不會愛你
我是那個會留下來的人
當她走開時
而且你知道我會站在這裡

我會等你的
在我心中
我是那個想要愛你的人
你會看到我可以給你
你需要的一切
讓我成為一個愛你的人

看到我,彷彿你永遠不知道
抱著我,所以你不能放手
只要相信我
我會讓你看到的
所有你心中需要知道的東西

我會等你的
在我心中
我是那個想要愛你的人
你會看到我可以給你
你需要的一切
讓我成為一個愛你的人

還有一些可以拯救我們的愛的方式
無論如何,我們會找到一個方法

我會等你的
在我心中
我是那個想要愛你的人
你會看到我可以給你
你需要的一切
讓我成為愛你的人